שאלות נפוצות

כמה דברים שבטח תרצו לדעת…

מי אתם בכלל?

אנחנו סטארטאפ ישראלי שמרגיש שניתן להציע לצרכנים גישה טובה יותר לרכישת מוצרים באינטרנט. אנחנו מאמינים שהמודל שלנו מאפשר לנו להיות זולים מצד אחד ולהציע שירות טוב יותר ומהיר יותר מן הצד השני.

האם באמת אין דמי משלוח?

כן! אין דמי משלוח, אף פעם. אפילו אם תזמינו משחת שיניים אחת, חבילת חיתולים אחת או בקבוק יין אחד בלבד.

איך זה יכול להיות שאתם מציעים משלוח חינם תמיד בלי מינימום הזמנה?

מאחר ובכל קהילה מרוכזים הרבה אנשים, מספיק שכמה אנשים יזמינו כדי להפוך את השילוח למשתלם עבורנו. מהצד שלנו, זו בעצם הזמנה אחת, עם הרבה שקיות.

האם באמת ניתן להזמין פריט אחד בלבד?

בהחלט! אפשר להזמין בכל רגע נתון פריט אחד בלבד – ולא לשלם דמי משלוח.

כמו-כן תמיד אפשר לבצע מספר הזמנות של פריט אחד (אפילו באותו יום) כך שאם שכחת להוסיף פריט לעגלת הקניות זה ממש לא נורא.

אילו מוצרים ניתן לרכוש בחנות? מה מחכה בהמשך?

אנחנו מוסיפים מוצרים חדשים כל יום, כרגע ניתן לרכוש  מוצרי יסוד, מוצרי תינוקות, פארמה, ניקיון, גאדג׳טים, פלאפונים, מחשבים, ירקות ופירות, מתנות, מוצרי מטבח, יין, מוצרים לחיות מחמד, מוצרי ספורט – והחנות מתחדשת כל הזמן בקטגוריות חדשות ובמוצרים חדשים.

רוצים משהו שלא קיים עדיין? שלחו לנו הודעה!

מתי אקבל את המוצרים שהזמנתי?

במידה והזמנתם את המוצרים עד השעה המצוינת בחנות, המוצרים יגיעו לקהילה כבר באותו היום וימתינו בעמדת האיסוף. אם לא הספקתם עד אותה שעה – לא נורא 🙂 המוצרים יגיעו למחרת. השם שלכם יופיע על השקית ותוכלו לאסוף אותו מעמדת האיסוף.

המשלוחים מגיעים בין הימים ראשון עד חמישי. הזמנות שיוזמנו ביום חמישי לאחר השעה המצויינת בחנות יגיעו לקהילה ביום ראשון.

איך אדע שההזמנה הגיעה?

מיד לאחר שהנציג שלנו יניח את החבילה שהזמנת בעמדת האיסוף נשלח לך הודעת וואטסאפ.

הנציגים שלנו חמודים, אדיבים ומקצועיים – הם ישמחו לעזור בכל שאלה.

ואם אני רוצה לכתוב לכם הערות מיוחדות להזמנה?

רגע לפני התשלום, כאשר תתבקשו למלא פרטים אישיים, תופיע למטה לשונית בה אפשר להשאיר כל הערה או בקשה בנוגע להזמנה. אנו מתייחסים להערות בתשומת לב רבה ונהנים גם לקרוא פידבקים חיוביים 🙂

מתי ניתן לבצע הזמנות?

החנות פעילה 24/7.

מה לגבי החזרות? האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן, ניתן להחזיר כל מוצר כל יום. מכיוון שהנציגים של Jul יהיו אצלכם כל יום, החזרת מוצרים היא פשוטה וללא טרחה.

*לא ניתן להחזיר מוצרים אשר אסורים להחזרה לפי תקנות משרד הבריאות, כגון מזון תינוקות.

במידה וביקשתי להזדכות, מתי אראה את הזיכוי?

את הזיכוי אנו משתדלים לבצע עוד באותו היום ואתם תקבלו את החשבונית עד שלושה ימי עסקים.

האם ניתן לקבל את המוצרים למקום אחר?

בשלב זה המשלוחים יהיו לקהילה בלבד. מאחר ואפשר לקבל כל מוצר לקהילה בלי מינימום הזמנה מהיום להיום, במידה ואתם צריכים מוצרים כבדים יחסית באופן שוטף (כגון חיתולים), תוכלו להזמין כל שבוע חבילה בודדת חדשה בלי לאחסן בבית כמויות גדולות, בלי לשלם עליהם מראש ובלי לסחוב אותם.

כיצד אדע שמשהו חדש קורה בחנות?

אנחנו נעדכן אותכם בדוא״ל אודות הצעות מיוחדות לקהילה, היו מוכנים 😉

חזרה לעמוד הראשי